Müügitingimused
Veebipoe Smartex Disain (edaspidi Veebipood) omanik on Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ (registrikood 10959577), asukohaga Pärnu mnt 160F, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel eraklientidele (tarbijate) ja omaniku Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ (reg.nr 10959577) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
Tellitud kaubale ei lisandu Eesti siseselt transporditasu.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse tegemine
- Valige toodete alt välja Teile sobivad tooted ja lisage soovitud tooted “Lisa ostukorvi”.
- Kui soovite tooteid edasi tellida, siis valige uued tooted ja lisage ka need “Lisa ostukorvi“, kui kõik soovitud tooted on tellitud, siis valige ülalt “ostukorv”, mille peale kuvatakse Teile kõik Teie poolt valitud tooted. Peale seda, „vormista ost“ ja täitke tellimisankeedi kõik väljad.
Tellimus ja selle tasumine
- Makse sooritamiseks valige tellimuse leheküljel sobiv makseviis.
- Tellimuse eest on võimalik tasuda:
- Pangalingi kaudu läbi kodulehe (Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, Coop Pank).
- Pangaülekandega Müüja pangakontole. Pangaülekandega maksmisel on aluseks Ostja e-postile saadetud tellimuse kinnitus, kus on ka kõik vajalikud pangarekvisiidid märgitud. Peale makse kinnitamist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta.
Kauba eest arvega maksmisel tuleb tasuda maksimaalselt kolme päeva jooksul alates arve saamisest, vastasel juhul Sinu tellimus tühistatakse. Leping jõustub, kui raha on Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ pangakontole laekunud. Kuni täieliku tasumiseni kauba eest on kaup müüja omand.
Arve alusel :
Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ
Reg.nr: 10959577
Kmkr: EE 100845848
Pärnu mnt. 160 F, Tallinn 11317
Pank:
SEB EE561010220042656224
LHV EE107700771002840047
- Tellimuse kinnituse alusel, pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Teie e-postile Tellimuse kinnitus tellitud kaupade kohta. Juhul, kui Teie e-postile tellimuse kinnitust koheselt ei saabu, siis palume kontrollida oma rämpsposti kataloogi ning kui ka seal teile teadet ei ole – edastada meile sellekohane e-kiri aadressile disain@smartex.ee või helistage numbril 6556442. Tellimuse eest tuleb tasuda näidatud pangakontole ning selgituseks märkida tellimuse number, peale tellimuse eest tasumist saadetakse Teie poolt tellitud kaup kulleriga teele või toimetatakse Teie poolt valitud posti automaati. Tellimus tühistatakse juhul, kui ostusumma ei ole 3-5 tööpäeva jooksul laekunud.
- Tellimuse tasumisega kinnitab klient, et on tutvunud smartex.ee e-poe üldtingimustega ja on nendega nõus ning poolte vahel on sõlmitud müügileping.
- Tellimuse tühistamise või ostetud toote tagastamise korral tagastame ostusumma vastavalt tellimuse vormistamisel valitud makseviisile 14 päeva jooksul.
Tellimuse tarneaeg ja transport
- Ostja poolt Veebipoest tellitud kaup väljastatakse Müüja laost peale 100% tellimuse tasumist.
- Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida, siis teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti vahendusel 2 tööpäeva jooksul arvates lepingu jõustumisest (Tellimus ja selle eest tasumine p. 3) ning ühtlasi teatame Teile Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Teile pakutav tähtaeg ei sobi on Teil õigus tellimusest taganeda ning Teie poolt tasutud summa tagastatakse Teile 14 päeva jooksul.
- Kui Ostja poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud või tootmisest maas, teavitab Müüja Ostjat sellest viivitamatult, annab teada uue kauba saabumise aja või tagastab soovi korral raha.
- Kauba kättesaaamiseks on ostjal Eesti siseselt järgnevad valikud: Omniva, Itella SmartPost pakiautomaadid, Omniva postkontor, ise kaubale järgi tulemise võimalus või kulleriga koju.
- Kauba saatmiskulud kannab müüja ning vastav hinnainfo pole kuvatud saatmisviisi juures, sest transport on tasuta.
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest, kui kaup on laos olemas. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine vastaval kokkuleppel kliendiga.
- Tellitud kaup toimetatakse kliendile kulleriga, kes toimetab paki tellimusel märgitud aadressile ning annab paki üle allkirja vastu või pakiautomaati või postkontorisse.
- Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, siis võtab kuller Teiega ühendust, et täpsustada Teie poolt toodetud üleandmise aeg. Kuller toimetab paki Teie poolt tellimuses märgitud aadressile. Tähelepanu! Kui olete tellinud kohaletoimetamise kulleriga, peab Teie kontakttelefoniks antud telefon olema sisse lülitatud ning (ka võõrale numbrile) tuleb vastata. Muidu ei saa kuller Teile pakki üle anda ning õnnetud on mõlemad pooled.
- Enne kullerilt ja postkontorist kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist tuleb kliendil üle vaadata tellitud kauba pakend. Nähtavate vigastuste korral tuleb vigastused märkida kulleri või postkontori saatelehele või mitte pakki vastu võtta. Kulleri saatelehe või postkontori väljastusteate allkirjastamisega kinnitab klient, et pakend oli terve või oldi pakendi seisukorraga rahul. Juhul, kui klient pakki vastu ei võta seoses vigastustega pakendil, tuleb sellest teada anda e-kirjaga e-posti aadressile disain@smartex.ee või helistades 6556442.
Tellimusest taganemine, kauba tagastamine või ümbervahetamine
- Tellitud kaupa on kliendil õigus tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema rikkumata originaalpakendis ning kasutamata. Kauba ümbervahetamisel tuleb Kliendil tagastatava kauba juurde märkida, milliseid tooteid soovite ümber vahetada ning milliste toodete vastu.
- Tagastatud kaupa saab vahetada teise kauba vastu või kui klient vahetamist ei soovi, siis me tagastame kliendile raha viivitamatult, pärast tagastatud tellimuse saamisest. Kauba tagastamise kulud kannab klient.
- Kauba tagastamise kulud kannab Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ (smartex.ee) juhul, kui saadetud kaup on kahjustustega, mida polnud võimalik välisel vaatlusel tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või ei vasta tellimuses olevale tootele.
- Kaup tagastatakse aadressile Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ, Pärnu mnt. 160F, Tallinn, 11317.
Kõikidel toodetel on 2-aastane pretensioonide esitamise aeg.
Veebipood vastutab toote nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid tootel selle üleandmise ajal. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Sul õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Veebipoe kulul.
Pretensioon saada kirjalikult või e-postiga aadressile disain@smartex.ee viivitamatult, kuid mitte hiljem kui seitsme päeva jooksul alates kauba puuduse avastamisest.
Kaebusesse märgi:
1. Enda nimi ja kontaktandmed
2. Kaebuse esitamise kuupäev
3. Toote puudus ja esitatav nõue
4. Lisada ostu sooritamist tõendav tellimuse nr.
5. Tee defektist pildid ja saada meile: disain@smartex.ee
Smartex.ee (Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ) tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise) 7-14 tööpäeva jooksul alates kauba tagasi saamise päevast.
Smartex.ee- l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.
NB! Smartex.ee ei vastuta tootel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud kliendist tulenevatel põhjustel, st toote mittesihipärase kasutamise tõttu. Juhul kui ekspertiisi käigus selgub, et toote puudused tulenevad eelpool nimetatud põhjustel, ei tagastata toote maksumust ega transpordikulusid.
Pretensioonide esitamise aeg algab Kauba müügitehingu sõlmimise hetkest lõpliku Ostjaga.
Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ eeldab, et kehtivusaja piires Ostjalt laekunud pretensioonid Kauba mittevastavuse kohta müügilepingu tingimustele võivad olla seotud tootjapoolsete materjali- või valmistusvigadega ja seab selle tooteekspertiisi läbiviimisel alati oluliseks eelduseks.
Ostjal on õigus esitada pretensioone Kauba müügilepingu tingimustele mittevastavuse kohta 2 (kahe) aasta jooksul alates müügitehingu sõlmimisest (VÕS § 218). Kaupleja menetleb kõiki esitatud pretensioone lähtuvalt pretensioonide rahuldamise tingimustest (edaspidi tingimustest), kuid arvestades eelkõige siiski Kauba ekspluateerimise eripäradest johtuvaid mittevastavasuse põhjusi ning Kauba ekspluateerimisest tulenevat loomulikku kulumist.
Tarbijal on õigus esitada pretensioon Kauplejale suulisel või kirjalikul teel. Kui Tarbija soovib, et tema pretensiooni menetletakse tingimustest lähtuvalt, siis on ta koos pretensiooniga kohustatud esitama Kauba ostu kajastavad dokumendid, enda kontaktandmed, veakirjelduse ning toote.
Kui Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ on saanud Ostjalt pretensiooni, siis on ta kohustatud andma pretensiooni objekti kohta omapoolse eksperthinnangu ja lahendama pretensiooni hiljemalt 15 päeva jooksul alates pretensiooni vastuvõtmise kuupäevast (TKS § 19). Kui mingil põhjusel pole Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ võimeline 15 päeva jooksul pretensiooni lahendama, on ta antud perioodi jooksul kohustatud sellest teavitama Ostjat, viivitust Ostjale põhjendama ja määrama uue mõistliku tähtaja pretensiooni lahendamiseks.
Kui Ostja on tuvastanud Kaubal mittevastavuse müügilepingu tingimustega, siis on ta koheselt kohustatud lõpetama Kauba ekspluateerimise ja esitama võimalikult kiiresti Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ-le pretensiooni mittevastavuse kohta.
Kui Kaubal on ilmnenud mittevastavus müügilepingu tingimustega ja see on tekkinud valmistamise-, materjali- või konstruktsioonipuuduste tõttu, samuti tõestatud Kauplejapoolse transpordi- või ladustamisvigade tõttu, siis see vastab tingimustele ja Ostjal on õigus nõuda Kauba parandamist, vigaste detailide asendamist ja muude Kauba mittevastavust põhjustavate vigade kõrvaldamist Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ kulul (VÕS § 222).
Kui parandamine ja muu ülaltoodud tegevus ei taasta tingimustele vastava Kauba vastavust müügilepingu tingimustele on Ostjal õigus nõuda Kauba asendamist vähemalt samaväärse müügilepingu tingimustele vastava Kaubaga Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ kulul. Sealjuures on Ostja kohustatud asendatava Kauba Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ-le tagastama (VÕS § 222).
Kui Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ-l ei ole võimalik asendada mitteparandatavat tingimustele vastavat Kaupa samaväärsega, siis on Ostjal õigus nõuda müügiarvel näidatud Kauba hinnaks oleva summa tagastamist. Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ ei ole kohustatud Ostja nõudmisel Kauba müügihinnaks olevat summat tagastama, kui pretensiooni objektiks olevat tingimustele vastavat Kaupa on müügilepingu tingimustele vastavaks muutmiseks võimalik parandada või selle võimatuse puhul on võimalik asendada Kaup samaväärse müügilepingu tingimustele vastava Kaubaga. Sealjuures on Tarbija kohustatud pretensiooni objektiks oleva Kauba Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ tagastama (VÕS § 222).
Kui pretensiooni objektiks olev Kaup vastab pretensioonide rahuldamise tingimustele, siis katab Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ nimetatud Kauba transpordi- või postikulud lõpliku müügitehingu sooritanud isiku juurest enda juurde.
Tingimuste alla ei kuulu ning Kaupleja ei ole kohustatud hüvitama remondi-, materjali-, töö-, transpordi- ja muid kulusid, mis on tulenenud või seotud järgmiste juhtudega:
- Kauba ebaõige või mittesihtotstarbekohane kasutamine;
- Kasutusjuhendis toodud kasutusala või nõuete ja hoiatuste eiramine;
- Väär paigaldamine, tehniliste näitajate ületamine või eiramine, valede hooldusvõtete rakendamine;
- Hooletu Kaubaga ümberkäimine transportimisel, hoiustamisel või ekspluatatsioonil;
- Kauba külmumine, ülekuumenemine, liigniiskuse kätte sattumine või uppumine;
- Kõrvaliste osakeste, mustuse, rooste, taimsete ja loomsete jäänuste või nende elutegevuse produktide, mehhaanilise sette ja lubamatute ainete või vedelike sattumine Kaubaks olevasse seadmesse;
- Kaup on kahjustunud loodusõnnetuse, uputuse, tormi, äikese, tornaado, maavärina, varingu, maalihke, hoonevarisemise,looma või linnu rünnaku, vandalismiakti või muu äraarvamatu mehhaanilise toime tagajärjel;
- Tarbija poolt mitte esitatud pretensiooni objektiks oleva Kauba ostmisel saadud nõuetekohane ostu tõendav dokument;
- Kaup on Kaupleja juurde saabudes silmnähtavate mehhaaniliste vigastustega, seda on püütud avada või ise remontida, see on tugevalt korrodeerunud, sellel on ülekuumenemise või põlemise jäljed.
- Pretensiooni lahendus ei hõlma ja Kaupleja ei ole kohustatud hüvitama Tarbijale tekkinud kulusid, mis kaasnevad järgmiste juhtumitega:
- Kauba demontaaž, paigaldamine ja transportimine selle asukohast lõpliku müügitehingu sooritanud isiku juurde ja hiljem tagasi;
- Kauba mittetöötamisest või halvasti töötamisest tulenevad otsesed või kaudsed kulutused;
- Posti- ja sidekulud, mis on seotud mittevastavast Kaubast teavitamisega või dokumnetatsioonivahetusega.
Kõik smartex.ee kodulehel olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ning tootehinnad ning saadavus võib muutuda ette teatamata. Arhitektibüroo Toomas Lukk OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist ning tagastada tellimuse eest tasutud raha 14 tööpäeva jooksul.